Citroën ja Peugeot saavat uuden konseptimyymälän

Suomen ensimmäinen myös täysin verkkokauppana toimiva autoliike Autoverkkokauppa.fi laajentaa lokakuussa uusien autojen merkkivalikoimansa, kun myyntiin tulevat Citroën- sekä Peugeot-merkit.

Ensimmäinen Citroën- ja Peugeot-konseptimyymälä Helsinkiin

Lokakuun aikana avautuu Autoverkkokauppa.fi nimen alle uusi, Suomen ensimmäinen eksklusiivinen Citroën- ja Peugeot-konseptimyymälä Helsingin Herttoniemeen. Myymälästä palvellaan molempien merkkien henkilöauto- ja tavara-autoasiakkaita, tavara-autojen saadessa myymälään oman tilansa. Kyseessä on täydenpalvelun Citroën- ja Peugeot-talo, sillä saman katon alta löytyvät myös merkkihuolto- sekä varaosapalvelut. Netissä toimivaan verkkokauppaan Citroën ja Peugeot tulevat loppuvuoden aikana.

Tähtäimessä paras asiakaskokemus ja myynnin kasvu

Molempien kauppapaikkojen tavoite on selkeä: kokonaisuutena tähdätään tarjoamaan kuluttajalle paras asiakaskokemus auton valinnasta sen käyttöönottoon ja jälkipalveluihin sekä vahva tuki merkkien myynnin kasvulle.

Citroënin ja Peugeotin valmistaja PSA Group on aloittanut voimakkaan mallistouudistuksen molemmissa merkissä ja toistaiseksi myyntiin tulleet uutuudet ovat olleet vakuuttavia menestyksiä. Myös molempia automerkkejä maahantuova Auto-Bon Oy on kokenut voimakkaita uudistuksia ja maahantuojana se keskittyy nyt entistä vahvemmin tuotteiden markkinointiin sekä verkoston tukemiseen. Tavoitteena on ohjata sekä myynti että asiakastyytyväisyys voimakkaaseen kasvuun.

”Haemme uudenlaisia tapoja toimia ja meille tärkeintä on kyetä tarjoamaan jokaiselle Citroën- ja Peugeot-kuljettajalle positiivinen kokonaisvaltainen kokemus merkkiemme parissa. Saavuttaaksemme tämän, tarvitsemme yhteisiin tavoitteisiin sitoutuneita vanhoja sekä valikoituja uusia jälleenmyyjiä. Uusi konseptimyymälä on meille ainutlaatuinen mahdollisuus. Samalla uskon verkkokaupan oleva merkittävästi läsnä autoalan tulevaisuudessa” kommentoi Auto-Bon Oy:n toimitusjohtaja Markus Vuolle. PSA Group on myös vahvasti mukana autoalan digitaalisessa kehityksessä.

Autoverkkokauppa.fi:n vähittäiskaupanjohtaja Juha Rusamalla on kaikki usko yhteistyöhön: ”Luottamuksemme molempiin merkkeihin on kova ja tulemme voimakkaasti panostamaan niiden myyntiin. Suunnitelmat tuotemerkkien kehityksestä ja tavoitteista on jo tehty pitkälle eteenpäin ja myydyt kappaleet tulevat kasvamaan sen mukaisesti. Monikanavainen asiakaskokemus ja joustavat tavat hankkia auto ovat kasvumme kivijalkoja. Auton ostaminen muuttuu palveluiden hankintaan ja itse omistamisen merkitys on toissijaista.”

Uuden myymälän liiketilaa remontoidaan parhaillaan ja käynnissä ovat henkilöstön rekrytoinnit. Haussa on sekä alan varmoja osaajia kuin uusia tähtiä.

Lokakuussa avautuvan myymälä tarkka myynnin aloituspäivämäärä tullaan julkaisemaan myöhemmin syyskuussa.