Ensiesittelyssä Mazda CX-30 - Kompakti Crossover SUV

Mazda Motor Corporation on esitellyt toisen uuden sukupolven mallin, uuden Mazda CX-30:n, kompaktin crossover SUV:n. Mazda CX-30 on tärkeä lisäys Mazdan mallistoon, ja malli tulee myyntiin Euroopassa jo tämän kesän aikana. Uusi Mazda CX-30 on yleisön nähtävillä ensimmäistä kertaa Geneven kansainvälisessä autonäyttelyssä 7.-17. maaliskuuta.

Mazda-CX-30-Kompakti-Crossover-SUVUusi CX-30 on uusi kompakti crossover missä yhdistyvät SUV:lle tyypilliset voimakkaat muodot, elegantti viimeistely, ja Mazdan Kodo muotoilukieli. Auton suunnittelutiimin tavoite oli luoda auto millä asiakkaat voivat tutkia uusia polkuja ja nauttia samalla Mazdalle ominaisesta veistoksellisen kauniista muotoilusta.

Miellyttävät ja hyvin varustellut sisätilat, missä neljä aikuista matkustaa mukavasti ovat ihanteelliset mihin tahansa kohteeseen matkustamista varten. Lisäksi, uusi Mazda CX-30 on suunniteltu olemaan erityisen helppo ajettava. Henkilöautoa korkeamman istuinkorkeuden ansiosta näkyvyys on parempi ja sisäänkäynti on helpompaa. Auton koko tekee autosta myös helpomman ohjailtavan eri tilanteissa, kuten parkkipaikoilla.

Keskeiset suorituskyvyn osa-alueet kuten kiihtyvyys, kääntyvyys ja jarruttaminen ovat parantuneet merkittävästi. Mazdan Skyactiv Vehicle Architecture koriteknologia tarjoaa ihmisille entistäkin miellyttävämmän ajokokemuksen perustuen ihmisen luonnolliseen tapaan hallita tasapainoa. Uusimmat Skyactiv -moottorit, mukaan lukien Skyactiv-X, mahdollistavat responsiivisen ajotuntuman ja vaivattoman nopeudenhallinnan kaikissa ajotilanteissa.

“Me suunnittelimme CX-30:n olemaan keskeinen kumppani asiakkaan päivittäisessä elämässä” sanoi Akira Marumoto, Mazdan Representative Director, President and CEO. ”Sitä tullaan valmistamaan tärkeimmissä tehtaissamme, jotta voimme toimittaa autoja tuomaan asiakkaille ajamisen ja muotoilun nautintoa ympäri maailman. Uudet mallimme ja teknologiamme tulevat varmistamaan sen, että asiakkaat todella ymmärtävät Mazdan omistamisen hyödyt. Tavoitteemme on tulla tunnustetuksi merkkinä, joka luo kaikista voimakkaimmat siteet asiakkaidensa kanssa.”