Nissan laajentaa jälkimarkkinointiohjelmiaan autoille, joiden takuu on päättynyt

Nissan on laajentanut kahta jälkimarkkinointiohjelmaansa, jotka on suunnattu autoille, joiden takuu on päättynyt. Molempien ohjelmien piiriin tulee satoja uusia varaosia, jotka mahdollistavat entistä paremman palvelun tarjoamisen asiakkaille.

Asiakkaat, joiden Nissan-autojen takuu on päättynyt, voivat nyt hyödyntää huollossa kaikkien aikojen kattavinta uusien ja kunnostettujen (englanniksi ”remanufactured” eli ”reman”) osien valikoimaa.

Nissan Reman- ja Nissan Value Advantage ‑ohjelmat takaavat, että korkealaatuisia varaosia on saatavissa mahdollisimman pienin huoltokustannuksin myös autoihin, joiden takuu on päättynyt.

Ohjelmien ansiosta Nissanin jälkimarkkinointiverkoston asiakkaat voivat hyötyä entistä laadukkaammasta huollosta ja laajemmasta valinnanvarasta. Tämä vähentää auton omistuksen kokonaiskustannuksia ja saa yhä useammat asiakkaat jatkamaan autojensa huoltamista valtuutetuissa Nissan-liikkeissä.

Nissan Reman -ohjelman osavalikoima on kasvanut 380 osasta yli tuhanteen osaan vuoden 2017 elokuusta lähtien. Ohjelma kattaa monia Nissanin henkilöautoja, joiden takuu on päättynyt. Sen piiriin kuuluvat Juke, Qashqai ja X-Trail ja aikaisemmat Micra-sukupolvet sekä myös valikoituja kevyitä hyötyajoneuvoja.

Nissan Reman ‑ohjelma tarjoaa korkealaatuisia kunnostettuja osia keskimäärin 30 prosenttia uusia alkuperäisosia edullisemmin. Osat on purettu, tarkastettu ja koottu uudelleen Nissanin tiukkojen laatuvaatimusten mukaisesti, joten niiden toiminta on täysin luotettavaa.

Tällainen osien kierrätystapa auttaa minimoimaan Nissanin tuotannon CO2-vaikutukset heikentämättä autojen suorituskykyä tai toimintavarmuutta.

Kaikilla Nissanin kunnostetuilla osilla on sama takuu kuin Nissanin aidoilla uusilla osilla ilman kilometrirajoituksia. Uudelleenvalmistukseen kuluu kuitenkin vähemmän energiaa ja noin 75 prosenttia vähemmän raaka-aineita kuin uusien osien valmistukseen.

Myös Nissan Value Advantage ‑ohjelman asiakkailla on entistä laajempi osavalikoima käytettävissään: osien määrä on yli kaksinkertaistunut vuoden 2017 tammikuun alle 150 osasta yli 350 osaan. Viidensadan osan rajapyykki on tarkoitus saavuttaa huhtikuussa 2019.

Ohjelma keskittyy Nissanin ydinmalleihin – Jukeen, Qashqaihin, X-Trailiin, Micraan ja LEAFiin – ja kattaa monia rutiinihuolloissa tarvittavia osia, kuten suodattimia, pyyhkimiä, jarrulevyjä ja kytkimiä. Nissan Value Advantage -ohjelman osat ovat keskimäärin 20 prosenttia alkuperäisosia edullisempia. 

Lisäksi ohjelman asiakkaat hyötyvät Nissanin asiakaslupauksesta, joka kattaa auton Nissan+ tarkastuksen, sijaisauton, jatkuvan Nissan Assistance -tiepalvelun sekä saman takuun kuin Nissanin alkuperäisillä uusilla osilla. Parhaan mahdollisen turvallisuuden ja laadun varmistamiseksi kaikkien osien asennuksesta vastaavat erityisesti pätevöityneet mekaanikot.

Jean-Christophe Mercier, Vice President, Aftersales, Nissan Europe, toteaa: ”Useimmat kuljettajat haluavat pysyä valtuutetun jälleenmyyjäverkoston piirissä myös takuun päättymisen jälkeen, ja nämä ohjelmat tarjoavat yhden hyvän lisäsyyn siihen. Laajentamalla näitä erittäin kilpailukykyisiä ohjelmia osoitamme jälleen kerran, että olemme sitoutuneita tarjoamaan poikkeuksellisen laadukasta huoltoa ja kattavat jälkimarkkinointipalvelut kaikille Nissan-autojen omistajille.”